Hoe stuur ik de PocketBook e-reader op voor reparatie?Bijgewerkt 10 days ago
Wat vervelend dat je e-reader niet meer goed werkt!
Gelukkig heb je recht op 2 jaar fabrieksgarantie, tenzij er sprake is van externe mechanische schade (vallen, botsen, knellen etc.). Om de e-reader aan te melden voor reparatie, kun je dit formulier gebruiken: https://pocketbook.fixit-service.com/add Met het vlaggetje rechtsboven kun je de taal eventueel aanpassen.
De verzending van de e-reader naar het reparatiecentrum (en terug) is gratis. Het reparatiecentrum laat vervolgens weten of de e-reader onder garantie kan worden gerepareerd of dat er kosten van toepassing zijn. Onze ervaring is dat de doorlooptijd zo’n 2 weken is.
Na aanmelding van het reparatieverzoek, krijg je bericht van een vervoerder wanneer het pakketje bij je thuis wordt afgehaald. Mocht je liever het pakketje zelf wegbrengen, dan kunnen we een verzendlabel aanvragen bij het reparatiecentrum. Hiervoor ontvangen we graag een e-mail op [email protected] met het RMA-nummer van het ingediende reparatieverzoek.
Om je alvast op weg te helpen, geven we graag enkele aandachtspunten voor het formulier mee:
- Soort klacht = Garantie
- Serienummer = Deze staat bij Toepassingen > Instellingen > Over het apparaat > Model & serienummer (als het niet meer leesbaar is door het scherm, vul je niks in (of een - ).
- Aankoopbewijs uploaden = als je de factuur niet meer hebt, kun je deze bij ons opvragen.
Heb je reactie van het reparatiecentrum en wil je dit graag overleggen met ons? Laat het dan gerust weten!